Venezuela - Reisverslagen van Kim Voermans - WaarBenJij.nu Venezuela - Reisverslagen van Kim Voermans - WaarBenJij.nu

Venezuela

Deze blog vraag om mijn eerste reis, maar mijn 'eerste reis' kan ik dit niet noemen. Ik reis sinds 2000, (echt serieus ver weg, de familie- en vriendenreisjes binnen Europa niet meegerekend) maar dit is wel de eerste reis die ik via bloggen ga beschrijven.

Ik ben erg benieuwd naar Venezuela. Het lijkt me een bijzonder mooi land met veel natuur en vriendelijke bevolking. Dit wordt mijn 3e groepsreis en ik kijk uit naar het leren kennen van nieuwe mensen!
Mijn voornaamste reden voor de reis is de natuur van het land. Ik wil zo graag een Anaconda en een Capibara zien! Ook kijk ik erg uit naar de Condors en de paradijsvogels van Venezuela. Volgens mij wordt dit een ontzettend mooie reis.

Dit is ook de reden waarom ik vrijwilliger bij het WNF ben, ik kan zo genieten van al dat moois, dat wil ik graag met iedereen delen!
Door erover te bloggen hoop ik het verre buitenland wat dichterbij te halen.

Poeh, nog een week en dan gaat het echt gebeuren! Ik moet nog pakken, schoonmaken, opruimen, planten water geven, post regelen, lijstje afvinken, afvallen... uhm... Komt goed! Nog eventjes!

Recente Reisverslagen:

01 December 2012

Mochima

28 November 2012

Orinocodelta

25 November 2012

Canaima

21 November 2012

Llanos - Wildlife!

18 November 2012

Merida - 'ontspanning'
Kim

Ik reis erg graag, ik kom graag op afgelegen plekken en ontdek graag nieuwe dingen. Hierdoor ben ik de natuur gaan waarderen en ben ik vrijwilliger bij het WNF geworden. Ik wil op die manier bijdragen aan het behoud van de natuur. Door te bloggen over mijn reizen wil ik het verre buitenland dichterbij halen.

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 148248

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 03 December 2012

Venezuela

Landen bezocht: