Dag voor vertrek - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Kim Voermans - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Kim Voermans - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

09 November 2012 | Nederland, Boxtel

Vrijdag, de dag voor vertrek... ik heb gelukkig vrij genomen, want stiekem had ik toch meer te doen dan ik dacht! Oké, de tas was wel grotendeels gepakt, maar een poncho is toch wel handig in een regenland, dus er op uit voor die poncho. Na een uur eindelijk geslaagd bij de Xenos. En een shirt met lange mouwen kan eigenlijk ook niet ontbreken, mocht ik mijn gelofte breken en toch weer voet in een kerk zetten. (Vorig jaar in Tanzania écht teveel kerken van binnen gezien, heb mijn portie wel gehad).
Wat neem ik mee, een regenvast vest of een warm vest? Ik heb net de poncho gekocht, dus voor het warme vest gegaan, in de Andes kan het erg fris worden. En toch ook maar mijn shampoo en andere smeerseltjes in 100 ml flesjes gefrot, al die grote flessen hoeven echt niet mee, mijn tas zit al aardig vol!
Dan snel nog een wasje, toch nog maar een keer stofzuigen en o ja, de afwas staat er nog!

Vannacht om 4 uur vertrekken of toch maar eerder voor de zekerheid? De A2 is weer eens afgesloten, dus helaas, nog eerder er uit...
Maar, ik ben er klaar voor! De koelkast is leeg, de meeste stekkers zijn eruit, vaccinaties gehaald en reisdocumenten geprint. Ik kan op weg!

Ik vind het wel weer spannend hoor. Ik ga met een reisgezelschap van 18 personen, waarvan 8 alleenreizenden zoals ik, dus er zitten genoeg gelijkgestemden tussen en ik ga er vanuit dat er toch wel een paar leuke personen tussen zitten met wie ik op kan trekken. Het is altijd weer zo onwennig, de eerste keer als je je medereizigers ontmoet. Vind ik ze aardig? Ben ik verplicht nu bij ze te blijven plakken omdat die toevallig de hele reis naast me in het vliegtuig zat? Wil ik wel bij die persoon op de kamer slapen? Nou ja, het is maar voor 3 weken, en ondanks alle onzekerheden weet ik wel zeker dat het een te gekke vakantie wordt!

Nu maar hopen dat mijn lift naar het vliegveld op tijd op komt dagen...

  • 09 November 2012 - 17:23

    Hanne Lies:

    De spanning zakt wel, ga lekker genieten!
    Mucha diversión y disfruta!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs Hanne Lies

  • 09 November 2012 - 18:43

    Frans Onderwater:

    Zal best wel lukken met die groep, ben benieuwd of je ze ook aan het kaarten krijgt.
    Groet Frans

  • 09 November 2012 - 20:49

    Hans En Francy:

    Ja kaarten kun je wel hihihi. Van ons ook een hele goede reis toegewenst en geniet ervan !! ( is wel heel wat anders dan Mallorca he ) groetjessssss

  • 09 November 2012 - 20:49

    Hans En Francy:

    Ja kaarten kun je wel hihihi. Van ons ook een hele goede reis toegewenst en geniet ervan !! ( is wel heel wat anders dan Mallorca he ) groetjessssss

  • 09 November 2012 - 20:49

    Hans En Francy:

    Ja kaarten kun je wel hihihi. Van ons ook een hele goede reis toegewenst en geniet ervan !! ( is wel heel wat anders dan Mallorca he ) groetjessssss

  • 09 November 2012 - 20:51

    Hans En Francy:

    Sorry drie keer (was niet de bedoeling )

  • 09 November 2012 - 21:15

    Kim:

    hoi Hans en Francy, geeft niet, zo lijkt mijn reisverslag opeens heel interessant!

  • 10 November 2012 - 10:04

    Elsa:

    veel plezier, super benieuwd wat je allemaal gaat zien

  • 18 December 2012 - 21:28

    Peettante:

    Hoi Harold, ik heb vernomen van je moeder dat je weer op reis bent. Waar zit je nu op dit moment? Ben benieuwd wat je dit keer weer allemaal mee gaat maken. Hoop dat je weer veel te zien krijgt. Veel plezier.

    Groetjes peetoom en tante

  • 18 December 2012 - 22:33

    Kim:

    Dag peetoom en tante,
    Volgens mij had deze reactie bij Harold op de pagina moeten komen, maar ik vind het ook leuk om te horen dat jullie zijn reis gaan volgen hoor :-)
    Groetjes, Kim

Tags: Boxtel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Ik reis erg graag, ik kom graag op afgelegen plekken en ontdek graag nieuwe dingen. Hierdoor ben ik de natuur gaan waarderen en ben ik vrijwilliger bij het WNF geworden. Ik wil op die manier bijdragen aan het behoud van de natuur. Door te bloggen over mijn reizen wil ik het verre buitenland dichterbij halen.

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 835
Totaal aantal bezoekers 148250

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 03 December 2012

Venezuela

Landen bezocht: